Logo Logo
Já mám, kdo má Peníze do 100 Kč
Já mám, kdo má Peníze do 100 Kč
Krátky popis Exkluzívní produkt Já mám, kdo má Peníze do 100 Kč od výrobce Zodpovědná výuka u nás najdete levně od 265 Kč.
Obvyklá cena
  • 265
Výrobce/Značka
Zodpovědná výuka
EAN 8594206910024
Hodnocení
(Celkem 30 hodnocení )
Seznamte děti zábavným způsobem s hodnotami mincí. Děti si procvičí sčítání a odčítání do 100. K ruce budete mít nádherný přehled mincí a nápady na mnoho aktivit pro jednotlivce i skupinu. Tento balíček karet využijete plnohodnotně doma, tak i ve školní lavici. Hra je ideální zejména pro děti 2. ročníku v období, kdy se rozvíjí počítání do 100. Využijete ji však i v ostatních ročnících při opakování nebo upevňování učiva. Mladší děti se učí znát hodnotu a vzhled jednotlivých mincí. Produkt obsahuje: 45 hracích karet + dárek, pravidla + nápady k dalšímu využití, úžasně praktická krabička. Na kartách jsou rozmístěné mince v horní a dolní části. Jedná se v součtu o částky do 100,-. Princip hry je jednoduchý. Karty na sebe navazují podle příslušné částky peněz. Hru využijete jak ve skupině dětí, tak ve dvojici. Ale i jednotlivec může dělat různé aktivity, které jsou obsahem přibaleného návodu. Příjemný pevný papír vám nedovolí pustit karty z ruky. A velkou výhodou je, že se nedají jen tak lehce poškrábat a zmuchlat. Vydrží tak nápor i mladších sourozenců. Co se děti naučí:     orientovat na číselné ose do 100     sčítat a odčítat do 100 (písemně i zpaměti)     dopočítávát do 100     rozložit číslo na desítky a jednotky     porovnávat čísla do 100     zaokrouhlovat na desítky     poznat vzhled jednotlivých mincí     používat mince v hodnotě 1, 2, 5, 10, 20, 50     počítat s mincemi do 100 korun Základní pravidla: Všechny karty rozdejte mezi děti. Ty si je rozloží pohodlně před sebe. Nevadí, když je spoluhráči navzájem vidí. Na každé kartě má hráč hodnotu v mincích (já mám) a ve spodní části je pak zapsána číslicí odlišná hodnota (kdo má?). Začíná ten, kdo dostal kartičku s úvodním textem „Já mám první kartu“. Použije tuto větu a pak se zeptá: „Kdo má 81?“, jak je uvedeno ve spodní části karty. Na dotaz reaguje hráč, jehož mince dávají součet 81, a položí otázku podle spodní části karty (v tomto případě „Kdo má 23?“). Karty na sebe navazují a vytvářejí řadu. Aktivity pro jednoho hráče: Dítě si vybere  jednu kartu, do sešitu opíše obě čísla a splní následující úkoly:     napíše počet desítek a jednotek     písemně sečte / odečte obě čísla     napíše číslo předcházející a následující hodnotě mincí, a vytvoří tak číselnou řadu     zaokrouhlí obě čísla na desítky     dopočítá, kolik chybí do 100 pro každé z čísel Dítě může také použít více karet a splnit následující úkoly:     ze všech karet vytvoří řetěz (mince x číslo)     znázorní součet více karet pomocí papírových mincí a bankovek     sečte mince na příslušných kartách a zapíše výsledek Aktivity pro skupinu: Desítky a jednotky: První hráč řekne podle své karty například: „Já mám 5 desítek a 3 jednotky. Kdo má 3 desítky a 5 jednotek?“ Pokračuje hráč, který má na kartě hodnotu mincí 35. Větší/menší: Hráč podle své karty řekne například: „Já mám 32. Kdo má číslo, které je o 9 větší než 80?“ Pokračuje hráč, který má na kartě hodnotu mincí 89. Početní úkoly: Hráč podle své karty řekne například: „Já mám 72. ” Navazujícího hráče vyzve příkladem, který sám vymyslí podle čísla ve spodní části karty. “Kdo má 54 + 7?“. Pokračuje hráč, který má na kartě hodnotu mincí 61. Hledám kartu: Vypíšeme si z karet všechna čísla, která hra obsahuje. Hráči reagují na pokyny zadavatele. Příklad zadání: „Hledám kartu, která má tuto hodnotu: 2 desetikoruny a 2 pětikoruny. “ Tedy hledá kartu, na které je celková hodnota mincí 30. Reaguje hráč, který má znázorněnou hodnotu 30 např. takto: 1 dvacetikoruna a 1 desetikoruna. Vyvolávaná: Jeden je hlasatel, který dává úkol, ostatní sledují na kartě součet mincí. Hlasatel vyzve hráče například takto: „Kdo má součet mincí mezi 50 a 55, udělá tři dřepy. “ Kdo má, provede činnost a stává se novým hlasatelem. Nastane-li situace, že by hlasatelů bylo více, buď hlasatel zúží možnosti, nebo vybere někoho dalšího. Od největšího: Vytvoříme skupiny po pěti nebo více hráčích. Každý má svou kartu. Hráči se seřadí vedle sebe podle hodnoty mincí na svých kartách – od nejvyšší po nejnižší hodnotu. Pohyblivé řady: Dvě řady hráčů stojí proti sobě. Každý má svou kartu, jejíž hodnotu zná. Hráči proti sobě si navzájem ukáží své karty. Spočítají hodnotu protivníka a porovnají s hodnotou na své kartě. Kdo má vyšší číslo, vyskočí, kdo má nižší číslo, provede dřep. Poté se řady o jedno místo posunou a přebývající hráč přejde na začátek řady. Větší bere: Karty rozdělíme na hromádky podle počtu hráčů. Hráči otočí karty z hromádky a sečtou hodnotu mincí. Kdo má větší obnos, bere všechny vyložené karty a uloží si je dospod své hromádky. Vyhrává hráč s nejvyšším počtem karet. Cvičíme: Každý hráč má svou kartu. Hráči chodí po třídě a náhodně vytvářejí dvojice. V dané dvojici vždy porovnají své karty, kdo má vyšší hodnotu, vzpaží, kdo nižší, udělá dřep. Poté si karty vymění a pokračují v hledání někoho dalšího do dvojice. Domečky: Karty s konkrétními charakteristikami, například rozmezí po 10 (10–20, 20–30,. ), rozmístíme do prostoru. Každý má jednu (či více) hrací kartu a hledá její domeček podle součtu mincí.
Další produkty od výrobce Zodpovědná výuka
Další produkty v kategorii Didaktické a slovní hry